Samanyolu Eğitim Kurumları Genel Müdürü Gökçe: "Başarılarımız 2012 Yılında da Artarak Devam Edecek' - Son Dakika
Son Dakika Logo

Samanyolu Eğitim Kurumları Genel Müdürü Gökçe: "Başarılarımız 2012 Yılında da Artarak Devam Edecek'

17.01.2012 14:20

Samanyolu Eğitim Kurumları Genel Müdürü Salih Gökçe, kurumlarının başarısının 2012 yılında da artarak devam edeceğini söyledi.

Samanyolu Eğitim Kurumları Genel Müdürü Salih Gökçe, kurumlarının başarısının 2012 yılında da artarak devam edeceğini söyledi.

Gökçe, Özel Samanyolu Gülbahar Koleji'nde düzenlediği basın toplantısında, 4 okul ve 1 kreşle eğitim öğretime devam ettiklerini kaydetti.

Samanyolu Eğitim Kurumlarının Eskişehir'de 2011 yılında sınavlarda 9 Türkiye derecesi aldığını ifade eden Gökçe, şöyle konuştu:

"Geçen yıl 7 Türkiye birincisi çıkartmıştık. Bu bizim için güzel bir başarıdır. Bu yıl da böyle bir hedefimiz var. Başarılarımız 2012 yılında da artarak devam edecek. Son 5 yılda kurumlarımız uluslararası organizasyon ve projelerde 4 altın, 9 gümüş ve 5 bronz madalya aldı. Son iki yılda 2010 SBS'de tam puan alarak, bu alanda 12 Türkiye şampiyonu çıkarttık. Emeği geçen idareci ve öğretmenler ile velilere teşekkür ediyorum. 2012 yılında da bu çıtayı yükseltmeyi hedefliyoruz."

- ESKİŞEHİR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Samanyolu Eğitim Kurumları Genel Müdürü Gökçe: 'Başarılarımız 2012 Yılında da Artarak Devam Edecek' - Son Dakika


Advertisement