Sarıcakaya'ya 3 Baz İstasyonu Kuruldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sarıcakaya'ya 3 Baz İstasyonu Kuruldu

Sarıcakaya\'ya 3 Baz İstasyonu Kuruldu
29.04.2014 14:26

Eskişehir Sarıcakaya ilçesindeki yıllardır süren cep telefonu görüşmelerindeki sinyal sorununu ortadan kaldırmak üzere, 3 GSM operatörüne ait baz istasyonu kuruldu.

Eskişehir Sarıcakaya ilçesindeki yıllardır süren cep telefonu görüşmelerindeki sinyal sorununu ortadan kaldırmak üzere, 3 GSM operatörüne ait baz istasyonu kuruldu.

Sarıcakaya Belediye Başkanı Faruk Güler ve ilçenin Dağküplü Mahallesi muhtarı Mustafa Zabun'un girişimleri neticesiyle Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı tarafından kurulan 3 GSM operatörü baz istasyonunun, ilçe halkına kesintisiz iletişim sağlayarak hizmet vermesi planlanıyor. Kurulan istasyonlar sayesinde, Sarıcakaya ile Eskişehir arasındaki kör noktaların tamamına sinyal verilmesi amaçlanıyor. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sarıcakaya'ya 3 Baz İstasyonu Kuruldu - Son Dakika


Advertisement