Serinlemek İçin Girdiği Gölette Kayboldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Serinlemek İçin Girdiği Gölette Kayboldu

01.07.2012 16:27

Kütahya'da, merkeze bağlı Söğüt köyündeki sulama göletine serinlemek amacıyla giren kişi kayboldu.

Kütahya'da, merkeze bağlı Söğüt köyündeki sulama göletine serinlemek amacıyla giren kişi kayboldu.

Alınan bilgiye göre, İsmail Kalın (25), serinlemek için il merkezine 20 kilometre uzaklığındaki köy yakınında bulunan gölete girdi.

Kalın'ın bir süre yüzdükten sonra çırpınmaya başladığını gören köylüler, jandarmaya haber verdi.

İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü'nden gelen 4 dalgıç tarafından arama çalışması başlatıldı.

Olay yerine gelen Kütahya Valisi Kenan Çiftçi ve İl Jandarma Komutanı Albay Bektaş Arslan, çalışmalara ilişkin bilgi aldı.

Muhabir: Sedat Gök

Yayıncı: Mürsel Çetin - KÜTAHYA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Serinlemek İçin Girdiği Gölette Kayboldu - Son Dakika


Advertisement