Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Kırklareli Müdürü Mehmet Bayram, Demirköy Belediye Başkanı Muhlis Yavuz'a plaket verdi.
Bayram, Demirköy'de kurumlarının bir bürosunu açtıklarını, böylece işveren ve sigortalılara işlerini daha kısa sürede yapma imkanı sağladıklarını söyledi.
Hizmet bürosunun açılmasında Belediye Başkan Yavuz'un büyük desteğinin olduğunu bildiren Bayram, bu nedenle kendisine plaket verdiklerini kaydetti.
Yavuz da plaket nedeniyle Bayram'a teşekkür etti.
- KIRKLARELİ
Son Dakika › Yerel › Sgk İl Müdürü Bayram'dan Başkan Yavuz'a Plaket - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.