Sgk Müdürlüğünden Belediyeye Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sgk Müdürlüğünden Belediyeye Ziyaret

Sgk Müdürlüğünden Belediyeye Ziyaret
13.05.2013 16:19

Sosyal Güvenlik Kurumu Şanlıurfa İl Müdürü Kaşif Kılıç, Sosyal Güvenlik Haftası kapsamında Şanlıurfa Belediye Başkan Vekili M.Fevzi Yücetepe'yi makamında ziyaret etti.

Sosyal Güvenlik Kurumu Şanlıurfa İl Müdürü Kaşif Kılıç, Sosyal Güvenlik Haftası kapsamında Şanlıurfa Belediye Başkan Vekili M.Fevzi Yücetepe'yi makamında ziyaret etti.

İl Müdür Yardımcıları ve İl Müdürlüğüne bağlı Merkez Müdürleri ile birlikte Yücetepe'yi Kaşif Kılıç, günün anlam ve önemine ilişkin bilgiler aktardı. SGK İl Müdürü Kaşif Kılıç, amaçlarının toplumda ortak bir sosyal güvenlik bilinci oluşmasına katkı sunmak olduğunu söyledi. Şanlıurfa Belediye Başkan Vekili M. Fevzi Yücetepe, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, SGK Müdürü ve beraberinde gelenlerin Sosyal Güvenlik Haftasını kutladı. - ŞANLIURFA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sgk Müdürlüğünden Belediyeye Ziyaret - Son Dakika


Advertisement