Sinop Belediye Başkanı Baki Ergül, kentte görev yapan basın mensuplarına iftar yemeği verdi.
Yelken Kulübü'ndeki iftar yemeğinde konuşan Belediye Başkanı Ergül, şunları söyledi:
"Ramazan ayı vatandaşlarımızın yardımlaşma ve toplumsal dayanışmanın arttığı bir aydır. Bu nedenle çeşitli etkinlikler yaparak bu yıl Ramazan ayını dolu dolu geçirdik. Yaptığımız çalışmalar ve etkinliklerde bizlere destek ve yanımızda oldunuz. Bundan dolayı sizlere teşekkür ediyorum. Şimdiden herkesin Ramazan bayramını kutluyorum."
İftara, CHP Sinop Milletvekili Engin Altay ve CHP İl başkanı Mustafa Acun da katıldı.
Muhabir: Kenan Türkseven/ Ercan Dilaver
Yayıncı: Hüseyin Likoğlu - SİNOP
Son Dakika › Yerel › Sinop Belediye Başkanı, Basına İftar Yemeği Verdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.