Turizmciler Kula'yı Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Turizmciler Kula'yı Ziyaret Etti

Turizmciler Kula\'yı Ziyaret Etti
13.03.2012 16:37

Aydın'ın Kuşadası İlçesi'nde faaliyet gösteren otel ve restoran işletmecileri, turizm potansiyelini yerinde görmek ve turizmde gelişmesi için önerilerde bulunmak üzere Kula'ya geldi.

Aydın'ın Kuşadası İlçesi'nde faaliyet gösteren otel ve restoran işletmecileri, turizm potansiyelini yerinde görmek ve turizmde gelişmesi için önerilerde bulunmak üzere Kula'ya geldi.

Kula İlçe Emniyet Müdürü Yusuf İncili'nin ağırladığı konuk turizmciler, ilçenin tarihi ve turistik yerlerini gezdiler. İnanç, sağlık, kent, kültür ve doğa turizmi konusunda önemli potansiyeli bulunan Kula'ya hayran kalan işletmeciler, meslektaşlarıyla da görüş alış verişinde bulundular. Kula'nın turizmci misafirleri, memnun kaldıkları ziyaretin ardından ayrıldılar.

Günübirlik gelen misafirlerine ilçeyi adım adım gezdiren İncili, "Turizm konusunda her geçen gün gelişen Kula'ya bir nebze olsun katkımızın olmasını diliyorum" dedi. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Turizmciler Kula'yı Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement