Türkoğlu'nda "Dar Bölge" Eğitim Yöneticileri Toplantısı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Türkoğlu'nda "Dar Bölge" Eğitim Yöneticileri Toplantısı

27.03.2013 19:00

Türkoğlu Milli Eğitim Müdürlüğü'nce "dar bölge eğitim yöneticileri" toplantısı yapıldı.

Türkoğlu Milli Eğitim Müdürlüğü'nce "dar bölge eğitim yöneticileri" toplantısı yapıldı.

İlçe Milli Eğitim Müdürü İbrahim Kuyubaşıoğlu, Gazi Osmanpaşa Ortaokulu'nda düzenlenen toplantıda, öğretmenlerin ve eğitim yöneticilerinin öğrencilere her alanda örnek olması gerektiğini vurguladı. Kuyubaşıoğlu, belde ve köylerde görev yapan okul yöneticileriyle bira raya gelerek sorunlarını dinlemek istediklerini belirtti.

Eğitimin hayatının her evresinde devam ettiğini, bu nedenle teknolojiye en iyi şekilde ayak uydurulması gerektiğini anlatan Kuyubaşıoğlu, şunları kaydetti:

"Eğitimci-öğrenci ilişkisi çok önemli. Dolayısıyla hazırladığımız 'Okulum ve Ailem El Ele' projesine gereken önemin verilmesini istiyorum. Okullarda sadece eğitim vermenin yetersiz olduğu herkes tarafından biliniyor. Dolayısıyla hayata dair bilgiler de anlatılmalı."

Konuşmaların ardından eğitim yöneticileri söz alarak sorunlarını dile getirdi. - KAHRAMANMARAŞ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Türkoğlu'nda 'Dar Bölge' Eğitim Yöneticileri Toplantısı - Son Dakika


Advertisement