14 Mart Tıp bayramı nedeniyle Urla sağlık grup başkanı Halit Sarıkaya'yı ve sağlık grup başkanlığında görevli doktorları ziyaret ederek Kadın Kolları ile 14 Mart Tıp Bayramını kutladılar.
Türk Kızılayı Urla Şube Başkanı Nurgül Saltık; "İnsanlığa nitelikli yaşam sunmayı ilke edinen sağlık çalışanlarımızın Tıp Bayramlarını kutluyoruz. Bizlerin daha sağlıklı ve daha mutlu hayat sürmesi için en güç koşullarda bile hizmet eden sağlıkçılarımıza minnettarız. Bu kutsal mesleğe verdikleri emeklerden dolayı tüm doktorlarımıza, Hemşirelerimize ve sağlık çalışanlarımıza teşekkür eder sevgi ve saygılarımızı sunarım." dedi. - İZMİR
Son Dakika › Yerel › Urla Kızılay Şube Başkanı Tıp Bayramını Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.