Vali Güvençer Valilik Personeliyle Bayramlaştı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Güvençer Valilik Personeliyle Bayramlaştı

Vali Güvençer Valilik Personeliyle Bayramlaştı
28.06.2017 15:41

Manisa Valisi Mustafa Hakan Güvençer, Ramazan Bayramı sonrası ilk mesai gününde Valilik personelini görev yaptıkları birimlerde ziyaret ederek bayramlaştı.

Manisa Valisi Mustafa Hakan Güvençer, Ramazan Bayramı sonrası ilk mesai gününde Valilik personelini görev yaptıkları birimlerde ziyaret ederek bayramlaştı.

Manisa Valiliği diğer kurumlar gibi bayramlaşmayı bayram öncesi yapmak yerine bayram sonrası ilk mesai gününde yapmayı tercih etti. Sabah ilk olarak valilik birimlerini tek tek dolaşarak tüm personelin Ramazan Bayramını kutlayan Vali Güvençer, bürolara yaptığı ziyarette personel ile bir süre sohbet ederek hatırlarını sordu. Oldukça samimi geçen bayramlaşmalarda Vali Güvençer, personele daha nice bayramlar temennisinde bulunarak çalışmalarında başarılar diledi.

Valilik personeli de Vali Güvençer'e kendilerini ziyaret ederek bayramlarını kutlamasından dolayı teşekkür etti. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Vali Güvençer Valilik Personeliyle Bayramlaştı - Son Dakika


Advertisement