Antalya Valisi Muammer Türker, Antalya Kent Konseyi'ni ziyaret etti.
2006 yılında kurulan kent konseylerinin kuruluş çalışmalarında görev aldığını ve katkısı olduğunu belirten Antalya Valisi Muammer Türker, yetkin ve sorumluluk taşıyan insanlardan oluşan kent konseylerinin demokratik katılımın mekanizmalarından biri olduğunu belirtti. Vali Türker, "Kent konseylerinin bundan sonra çok daha aktif olması gerekiyor" dedi.
Antalya Kent Konseyi Başkanı Semanur Kurt'un Vali Muammer Türker'e konsey ve yürüttüğü çalışmaları hakkında bilgi verdiği ziyarette, Çalışma Grupları tarafından kent öncelikleri, sorun ve çözüm önerilerine ilişkin sunum yapıldı. - ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Vali Türker'den Kent Konseyine Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.