Yamanlar'dan Balkan Matematik'te Çifte Altın - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yamanlar'dan Balkan Matematik'te Çifte Altın

Yamanlar\'dan Balkan Matematik\'te Çifte Altın
29.06.2012 18:25

Tübitak tarafından oluşturulan Genç Matematik Milli Takımı'nda yer alan Yamanlar Koleji öğrencileri Emre Kızıltuğ ve Emre Girgin 16.Genç Balkan Matematik Olimpiyatında iki Altın Madalya kazandılar.

Tübitak tarafından oluşturulan Genç Matematik Milli Takımı'nda yer alan Yamanlar Koleji öğrencileri Emre Kızıltuğ ve Emre Girgin 16. Genç Balkan Matematik Olimpiyatında iki Altın Madalya kazandılar.

Balkan Matematik Birliğince Yunanistan'ın Veria şehrinde 25-29 Haziran tarihleri arasında yapılan 16. Genç Balkan Matematik Olimpiyatları'na 11 Balkan ülkesi ve 5 misafir ülkeden toplam 100 öğrenci katıldı. Ülkeler 6 kişiden oluşan milli takımları ile yarıştı. 16.Genç Balkan Matematik Olimpiyatında Türk matematik milli takımı birinci olurken Romanya ikinci, Sırbistan üçüncü oldu. Ülkemize çifte Altın madalya kazandıran Yamanlar Koleji öğrencileri Emre KIZILTUĞ ve Emre GİRGİN "Dünya Matematik Olimpiyatında da ülkemize Altın madalyalar getirmeyi hedefledik. Bunun için gece gündüz çalışıyoruz." dediler.

Yamanlar Koleji müdürü Şakir Ural "Uluslar arası bilim olimpiyatlarında Türkiye'nin kazandığı 410 madalyanın, 160'ını okulumuz öğrencileri ülkemize kazandırdı. Türkiye için dünya ile yarışıyoruz." dedi.

(BK-AH-

29.06.2012 18: 05: 00

TSI

NNNN - İZMİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Yamanlar'dan Balkan Matematik'te Çifte Altın - Son Dakika


Advertisement