Yeşilay Genel Başkanı Muharrem Balcı, Kayseri Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Serdar Altuntuğ'u ziyaret etti.
Balcı, ziyarette yaptığı açıklamada, belediyelerle işbirliği protokolleri imzaladıklarını, Kayseri Büyükşehir Belediyesi ile de protokol imzalamak istediklerini söyledi.
Serdar Altuntuğ ise, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Yeşilay'ın faaliyetlerine destek olacaklarını ifade eden Altuntuğ, belediye olarak birçok etkinliği sivil toplum kuruluşlarıyla birlikte yürüttüklerini sözlerine ekledi.
Altuntuğ, Balcı'ya plaket verdi, Balcı da Altuntuğ'a Yeşilay rozeti taktı ve cemiyetin yayınlarından hediye etti.
Balcı, daha sonra, Kayseri Valisi Mevlüt Bilici'yi de ziyaret ederek, bir süre görüştü.
- KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Yeşilay Genel Başkanı Balcı, Kayseri'de - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.