Hakkari Belediye Başkanlığı Zabıta Müdürü Fahri Berkay, başıboş hayvanlar için köklü çözüm peşinde olduklarını belirtti.
Hakkari Belediye Başkanlığı Zabıta Müdürü Fahri Berkay, çeşitli şikayetlere yol açan başıboş hayvanlar için köklü çözüm peşinde olduklarını belirterek, "Yaz aylarında hayvanlar meraya, kış aylarında ise merkeze bırakılıyor. Bahar ayları gelmeye başladı. Hayvan sahiplerine zabıta aracından anonslar yaparak uyarıda bulunacağız. Mahalle muhtarları ile bu konuda toplantılar yapacağız. Eğer uygulayan olmazsa 5326 sayılı Kabahatler Kanunu'na göre haklarında yasal işlem yapılacak. Hayvan sahiplerini şimdiden
uyarıyoruz" dedi. - HAKKARİ
Son Dakika › Yerel › Zabıta Başıboş Hayvanlar İçin Önlem Aldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.