İşitme Engelli Öğrenci, Türkiye İkincisi Oldu
Son Güncelleme:
Kütahya İşitme Engelliler İlköğretim Okulu öğrencisi Azime Şahin, Gençlik ve Spor Bakanlığı'nca Sinop'ta düzenlenen İşitme Engelliler Spor Oyunlarında Türkiye ikincisi oldu.
Kütahya İşitme Engelliler İlköğretim Okulu öğrencisi Azime Şahin, Gençlik ve Spor Bakanlığı'nca Sinop'ta düzenlenen İşitme Engelliler Spor Oyunlarında Türkiye ikincisi oldu.
Okuldan yapılan yazılı açıklamaya göre, İşitme Engelliler Spor Oyunları, 36 ilde faaliyet gösteren 38 okuldan 720 engelli öğrencinin katılımıyla Sinop'ta 5-8 Mayıs'ta gerçekleştirildi.
Azime Şahin, atletizm branşı yıldız kızlar kategorisinde 400 metre ve 800 metre koşularında Türkiye ikinciliğini elde etti.
- KÜTAHYA
Kaynak: AA