Çavuşoğlu, Almanya'da G-20 Dışişleri Bakanları Toplantısına Katıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çavuşoğlu, Almanya'da G-20 Dışişleri Bakanları Toplantısına Katıldı

17.02.2017 14:42

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Almanya’nın Bonn kentinde düzenlenen G20 Dışişleri Bakanları Toplantısının son gün oturumuna katıldı.

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Almanya'nın Bonn kentinde düzenlenen G20 Dışişleri Bakanları Toplantısının son gün oturumuna katıldı.

Çavuşoğlu, Münih'te ikili görüşmelerde bulunacak. Toplantıya ülkemizin yanı sıra Almanya, Fransa, İngiltere, ABD, Suudi Arabistan, Katar, BAE, Ürdün, İtalya ve AB katıldı. Toplantıda 23 Şubat'ta başlaması öngörülen Cenevre müzakereleri bağlamındaki hususlar ile Suriye ihtilafındaki son gelişmeler ele alınacak. - BERLİN

Kaynak: İHA

Son Dakika Dünya Çavuşoğlu, Almanya'da G-20 Dışişleri Bakanları Toplantısına Katıldı - Son Dakika


Advertisement