Alaplı'da 65 yaş üstü sokakta özgürlüğün tadını çıkarttı
ZONGULDAK - Koronavirüs salgını nedeniyle 65 yaş ve üzeri vatandaşlara uygulanan sokağa çıkma yasağı ardından 50 gün sonra sadece bugün için 4 saatliğine sokağa çıkma izini verildi.
Saat 11.00'da başlayan izinle 65 yaş ve üzeri vatandaşlar sokağa çıktı. Zonguldak Alaplı İlçesi Cumhuriyet meydanına gelenlerden bazıları eşleriyle gelirken, bazıları yürüyüş yaptı. Sokağa çıkıp dolaşmayı özleyen yaşlılar havanında güzel olmasını fırsat bilerek sokaklara çıkarak hasret giderdi. 65 yaş ve üzeri vatandaşlar, böyle uygulamadan dolayı mutlu oldukları ifade ettiler.
Son Dakika › Genel › Alaplı'da 65 yaş üstü sokakta özgürlüğün tadını çıkarttı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.