Bakan Soylu, İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi Müdürlüğü'nde Değerlendirme Toplantısına Katıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Soylu, İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi Müdürlüğü'nde Değerlendirme Toplantısına Katıldı

15.09.2018 16:56

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi Müdürlüğü'nde değerlendirme toplantısına katıldı.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi Müdürlüğü'nde değerlendirme toplantısına katıldı.

İl Göç İdaresi'nin Adnan Menderes Bulvarı'ndaki yerleşkesinde basına kapalı gerçekleşen toplantıya, İçişleri Bakan Yardımcısı İsmail Çataklı, İstanbul Valisi Vasip Şahin, Göç İdaresi Genel Müdür Vekili Abdullah Ayaz ve ilgili daire başkanları katıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Bakan Soylu, İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi Müdürlüğü'nde Değerlendirme Toplantısına Katıldı - Son Dakika


Advertisement