Bilecik'te bir mahalle Korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.
Bilecik'in Gölpazarı ilçesine bağlı Kavak Köyü Yağcılar Mahallesinde, korona virüs salgınının kontrol altına alınması amacıyla İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararı ile karantinaya alındı. Mahallede ikinci bir değerlendirmeye kadar karantina uygulamaya başlanırken, giriş ve çıkışlar sınırlandırıldı. - BİLECİK
Son Dakika › Güncel › Bilecik'te bir mahalle karantinaya alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.