Bilecik'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bilecik'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü

24.02.2015 00:00

Bilecik'te karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü Gölpazarı ilçesinde karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın öldü.

Bilecik'te karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü Gölpazarı ilçesinde karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın öldü.İstiklal Mahallesi Uğur Mumcu Caddesi'nde işten gelen Ayhan A, eşi Rukiye A'yı (27) banyoda baygın halde buldu.Gölpazarı Devlet Hastanesine kaldırılan Rukiye A'nın hayatını kaybettiği belirlendi.Rukiye A'nın, banyoyu ısıtmak için sobanın kovasını çıkarıp banyoya getirdiği, bu nedenle karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi.Ceset, cumhuriyet savcısının incelemenin ardından otopsi için Bursa Adli Tıp Kurumuna kaldırıldı. -Evden ve Hastaneden genel görüntü

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Bilecik'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika


Advertisement