Ergani'de, Toplum Yararına Program (TYP) kapsamında okullarda 25 güvenlik görevlisi istihdam edilecek.
Ergani Kaymakamı Mesut Çoban, yaptığı açıklamada, İŞKUR İl Müdürlüğü ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü arasında yapılan protokol ile TYP kapsamında 25 güvenlik görevlisi alınacağını belirtti.
Çoban, şunları kaydetti:
"Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanımız Jülide Sarıeroğlu ile İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz ile birlikte geçtiğimiz günlerde 'daha güvenli bir eğitim ortamı için toplum yararına program protokolünü' imzaladı. Bu doğrultuda ilçemizde 25 güvenlik personeli, program kapsamında okullarda istihdam edilmek üzere alınacaktır."
Son Dakika › Güncel › Ergani'de Okullara Güvenlik Görevlisi Alınacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.