Erzincan'da çalıştığı inşaattan düşen işçi yaralandı.
Erzincan Devlet Hastanesi inşaat şantiyesinde çalışan Aydın D. (54), yaklaşık 5 metre yüksekten zemine düştü.
İhbar üzerine bölgeye gelen 112 Acil Servis ekipleri, yaralanan işçiyi Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Megücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırdı.
İşçinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Son Dakika › Güncel › İnşaattan düşen işçi yaralandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.