Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Spor Toto Süper Lig'de 2013-2014 sezonu şampiyonluğunu ilan eden Fenerbahçe Futbol Takımını, Kulüp Başkanı Aziz Yıldırım'a gönderdiği telgrafla kutladı.
Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Gül, Fenerbahçe Spor Kulübünü tebrik etti.
Takımın şampiyonluğundan dolayı Kulüp Başkanı Yıldırım'a telgraf gönderen Cumhurbaşkanı Gül, başarıda emeği olan teknik direktör Ersun Yanal, futbolcular, yöneticiler, taraftarlar ve tüm Fenerbahçe camiasını kutladı. - Ankara
Son Dakika › Güncel › Fenerbahçe'nin Şampiyonluğunu İlan Etmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.