Uraloğlu, COP29'da Türk Pavilyonu'nu Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uraloğlu, COP29'da Türk Pavilyonu'nu Ziyaret Etti

20.11.2024 17:42

Bakan Uraloğlu, Bakü'deki COP29'da Türk Pavilyonu ve Sıfır Atık Projesi stantlarını ziyaret etti.

- Bakan Uraloğlu, COP29'ta Türk Pavilyonu, İletişim Başkanlığı'nın ve Sıfır Atık Projesi'nin stantlarını ziyaret etti

BAKÜ - Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Abdulkadir Uraloğlu, Birleşmiş Milletler İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi 29. Taraflar Konferansı katılmak üzere geldiği Bakü'de Bakü Olimpiyat Stadyum'unda kurulan Türk Pavilyonu, İletişim Başkanlığı'nın ve Sıfır Atık Projesi'nin stantlarını ziyaret etti.

Birleşmiş Milletler İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi 29. Taraflar Konferansı Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de devam ediyor. COP29'a katılmak üzere Bakü'ye gelen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, temaslarını sürdürüyor. Bakan Uraloğlu, temasları kapsamında COP29'un düzenlendiği Bakü Olimpiyat Stadyum'unda kurulan Türk Pavilyonu, İletişim Başkanlığı'nın ve Emine Erdoğan'ın himayesinde yürütülen Sıfır Atık Projesi'nin stantlarını ziyaret etti. Stantları ziyaret eden Bakan Uraloğlu, görevlilerde faaliyetler hakkında bilgi aldı.

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Uraloğlu, COP29'da Türk Pavilyonu'nu Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement