Antalya Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu (AŞT), "Geç Kalanlar" oyununu Antalya'da sahneleyecek.Antalya Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Objektif Kültür Merkezinde sahne alacak AŞT, 19-20 Mart 2016 tarihlerinde iki gösterim yapacak.Yönetmenliğini Nofel Veliyev'in yaptığı "Geç Kalanlar" oyununda, birbirlerini hala seven ama bunu söylemeyi unutmuş, en değerli anların yanından sessizce yürüyüp geçmiş genç bir çiftin geri dönüş çabası anlatılıyor. Oyun, iki sezondur Antalya'da kapalı gişe gösteriliyor.AŞT Genel Sanat Yönetmeni Mehmet Özgür, yurt dışı turnelerin ve festivallerin gelen davet ile talepler doğrultusunda çoğalarak devam edeceğini belirtti. Özgür, son iki sezonda Almanya'ya birden fazla turne gerçekleştirdiklerini ifade ederek, Tunus ve İtalya'da yüksek prestijli festivallere katıldıklarını ve Bulgaristan'dan Hindistan'a kadar pek çok ülkeden de davetler aldıklarını kaydetti.
Son Dakika › Kültür Sanat › Aşt Almanya'da Sahneye Çıkacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.