Batman Engelliler Tekerlekli Sandalye Basketbol takımı zorlu Van deplasmanında Van Engelliler Takımını 56-50 yendi.
Batman Engelliler Tekerlekli sandalye basketbol takımı konuk olduğu Van Engelliler Spor Kulübü takımını yenerek yoluna devam etti.
Batman engellileri, ikinci yarının ilk zorlu maçını kazanarak şampiyonluk yolunda önemli bir engeli aştı.
Maçın başlama düdüğüyle rakibi karşısında maçın kontrolünü ele geçiren Batman Tekerlekli sandalye basketbol takımı, zorlandığı maçta en yakın takipçisini yenmeyi başardı.
Kulüp Başkanı Nasreddin Kaya, "Garanti Tekerlekli Sandalye basketbol liginde 2. Devrenin ilk maçını Van deplasmanında güçlü rakibimiz Van engelliler Basketbol takımına karşı oynadık. Rakibimiz kendi saha ve seyirci avantajını kullanarak maçı kazanmak için sahaya çıktı, ancak sporcu arkadaşlarım yüreklerini sahaya koyarak iyi bir mücadele sergilediler ve rakibimizi 56-50 yenerek önemli bir galibiyet elde ettiler. Ben bu galibiyeti taraftarımıza, tüm Batmanlılara ve bize destek olan Başta Sayın Valimiz Azmi Çelik, Gençlik Spor İl Müdür Vekili Halil Çöl, tüm kurum ve kuruluşlara armağan ediyor sporcu arkadaşlarımı kutluyorum" dedi.
Son Dakika › Spor › Batman Engelliler Basketbol Takımı, Van Deplasmanında Galip Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.