Düzce'de yaşayan 8 Afganistanlı genç, inşaatlarda çalışarak kazandıkları parayı depremzedelere bağışladı.
Afganistan'daki savaştan kaçarak Türkiye'ye sığınan ve Düzce'de yaşamaya başlayan 8 Afgan genç, depremzedeler için Kızılay'a bağışta bulundu. İnşaatlarda 1 hafta çalışarak kazandıkları parayı depremzedeler için ayıran gençler, bağışlarını Kızılay Düzce Şubesi'ne teslim etti. Gençler, deprem bölgelerinde gönüllü olarak çalışmak istediklerini de belirtti. - DÜZCE
Son Dakika › Yerel › Afganistanlı gençlerden duyarlı bağış - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.