Ayancık'ta Dayanışma Yemeği Düzenlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ayancık'ta Dayanışma Yemeği Düzenlendi

19.11.2015 14:29

Ayancık ilçesinde belediye tarafından dayanışma yemeği düzenlendi.

Ayancık ilçesinde belediye tarafından dayanışma yemeği düzenlendi.

Belediye Sosyal Tesislerindeki yemeğe, Belediye Başkanı Ayhan Ergün, Ak Parti İlçe Başkanı Yılmaz Özünlü, İl Genel Meclis üyeleri, Memur-Sen Sinop Şube Başkanı Hasan Tüyüboz, Eğitim-Bir-Sen Sinop Şube Başkanı Mustafa Arslan ve daire amirleri katıldı.

Belediye Başkanı Ayhan Ergün,  burada yaptığı konuşmada, bu tür etkinliklerin birlik ve beraberliği güçlendirdiğini ifade ederek, organizasyonda emeği geçen sendika başkanlarına teşekkür etti.

Yemeğin ardından Ayancık Memur-Sen İlçe Temsilciliği Lokali'nin açılışı yapıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ayancık'ta Dayanışma Yemeği Düzenlendi - Son Dakika


Advertisement