Bayraklı Belediyesi masa tenisi takımı sporcuları, ulusal ve yerel ölçekli turnuvalarda kazandıkları başarılarla göz dolduruyor.
Bayraklı Belediyespor masa tenisi takımı, önemli başarılara imza attı. Son gerçekleştirilen ve 6 kulüp 10 takımın katıldığı turnuvada takım olarak ikinciliği elde eden sporcular, performansıyla dikkat çekti. Öte yandan, geçtiğimiz 23 Nisan'daki masa tenisi turnuvasında çift kızlarda boy gösteren oyuncular İzmir şampiyon olurken, 19 Mayıs'ta düzenlenen gençlik kupasına katılan sporcularda İzmir üçüncülüğünü elde etmişti. Minikler il müsabakasına A ve B olarak iki takımla katılan Bayraklı Belediyesi masa tenisi takımı, A takımı ile il ikincisi, B takımı ile il üçüncüsü olmuştu. Yine Mayıs 2015'de yapılan yıldızlar şampiyonasında sporcular il birinciliğini kazanmıştı.
Bayraklı Belediye Başkanı Hasan Karabağ, masa tenisi takımı başta olmak üzere birçok branşta sporcuların madalyalara ambargo koyduğunu belirterek, "Kadın basketbol takımımız yoluna emin adımlarla ilerliyor. Güreş, taekwondo, futbol takımlarımız katıldıkları turnuvalarda dereceye giriyor. Bizleri mutlu ediyorlar. Bu başarılar tesadüf değil. Çünkü belediye olarak spora ve sporcuya yatırım yapıyoruz. Mevcut spor tesislerimizi modernize ederken, yenilerini ilçemize kazandırıyoruz. Bu anlamda Mustafa Kemal Atatürk Spor Salonumuz ilçemizde önemli bir eksikliği giderdi. Çocuklarımız, gençlerimiz burada kurs görüyor. Alt yapıyı güçlendirdiğinizde beraberinde başarı da geliyor. Tüm sporcularımızı ayrı ayrı tebrik ediyorum" dedi. - İZMİR
Son Dakika › Yerel › Bayraklı'nın Kızları Başarıdan Başarıya Koşuyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.