Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Şanlıurfa'nın kurtuluş yıl dönümünü kutladı.
Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Gül, Şanlıurfa Valisi Celalettin Güvenç ile Belediye Başkanı Ahmet Eşref Fakıbaba'ya birer tebrik telgrafı gönderdi.
- ŞANLIURFA
Son Dakika › Yerel › Cumhurbaşkanı Gül, Şanlıurfa'nın Kurtuluş Yıl Dönümünü Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.