DÜ yönetimi idari personelle bir araya gelerek, personelin istekleri, talepleri ve şikayetleri görüşüldü.
Düzce Üniversitesi'nin (DÜ) katılımcı yönetim anlayışı kapsamında üniversite yöneticileri öğrenciler, idari ve akademik birim çalışanlar ile bir araya gelmeye devam ediyor. Üniversite yönetimi, idari personelle bir araya gelerek personelin istek, şikayet ve önerilerini dinlediler.
Rektör Funda Sivrikaya, "Her 6 ayda bir şeffaf bir yönetim anlayışının güzel bir örneği olarak, Son Altı Aylık Sunumları gerçekleştirmekteyiz. Üniversitemiz Öğrencileri ile personeli de dahil tüm paydaşlarla bir araya gelerek öğrencilerimizin istek, şikayet ve önerilerini dinlemektedirler. Bu toplantılarda ise üniversitemiz yöneticileri, Üniversitemiz Daire Başkanlıkları ve idari personeli ayrı ayrı bir araya gelerek birimlerimizin sorunlarını, istek, şikayet ve temennilerini ilk ağızdan dinlemek" dedi. - DÜZCE
Son Dakika › Yerel › Dü Yönetimi Porsonelle Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.