"Engelli dostlarımıza doğa ile buluşturuyoruz" etkinliği düzenlendi.
Akdeniz Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübünce (ADDK) Düzlerçamı Piknik Alanı'nda düzenlenen etkinliğe, Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, AK Parti Kepez İlçe Başkanı Bahattin Bayraktar ile çok sayıda engelli ve yakınları katıldı.
Etkinlikte katılımcılarla halay çeken Tütüncü, Kepez Belediyesinin
"Engeliniz engelimizdir" projesini örnek göstererek, engellilere önem verdiklerini söyledi. Tütüncü, proje kapsamında engelli öğrencileri sosyal etkinliklerle uluşturduklarını ifade etti.
Öte yandan Tütüncü, Akdeniz Çalışanlar Derneği ve Antalya Çalışan Kadınlar Derneği üyelerince düzenlenen bahar şenliğine de katıldı. - ANTALYA
Son Dakika › Yerel › 'Engelli Dostlarımızı Doğa ile Buluşturuyoruz' Etkinliği - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.