Eskişehir'de 3 Kişi Doğalgazdan Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de 3 Kişi Doğalgazdan Zehirlendi

28.01.2012 16:00

Eskişehir'de şofben ve kombiden sızan gazdan zehirlenen 3 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Eskişehir'de şofben ve kombiden sızan gazdan zehirlenen 3 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Yenikent Mahallesi'nde M.A. (19)ile H.A. (38) mutfakta ki şofbenden sızan gazdan zehirlendi. 112 Acil Servis ambulansıyla Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne götürülen 2 şahıs tedavi altına alındı, M.A. ve H.A.'nın sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

75. Yıl Mahallesi'nde ise bir evde ikamet eden U.E. (36), kombiden sızan gazdan zehirlendi. Ambulansla Eskişehir Devlet Hastanesi'ne götürülen U.E., tedavi altına alındı. Polis zehirlenme olayları ile alakalı soruşturma başlattı. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Eskişehir'de 3 Kişi Doğalgazdan Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement