Hizmet-İş Sendikası Kayseri Şube Başkanı Halil Özdemir, yasa gereği ödenmesi gereken ikramiyelerin kendilerine bağlı belediyeler tarafından tamamının yatırıldığını açıkladı.
Özdemir, Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Melikgazi ve Kocasinan olmak üzere Bünyan, Pınarbaşı, Talas, Hacılar Belediyeleri ile KASKİ Genel Müdürlüğü'nde çalışan toplam 2 bine yakın işçinin ikramiyelerinin bayram öncesinde yatırıldığını açıkladı. İşverenler ile yapılan görüşmelerin olumlu neticelenmesinden dolayı teşekkür eden Halil Özdemir, "Bu vesile ile tüm üyelerimiz ve İslam aleminin Kurban Bayramını kutlar hayırlara vesile olmasını dileriz" diye konuştu. - KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Hizmet-İş'li İşçilerin Yüzü Güldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.