Hizmet-İş'li İşçilerin Yüzü Güldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hizmet-İş'li İşçilerin Yüzü Güldü

24.10.2012 15:36

Hizmet-İş Sendikası Kayseri Şube Başkanı Halil Özdemir, yasa gereği ödenmesi gereken ikramiyelerin kendilerine bağlı belediyeler tarafından tamamının yatırıldığını açıkladı.

Hizmet-İş Sendikası Kayseri Şube Başkanı Halil Özdemir, yasa gereği ödenmesi gereken ikramiyelerin kendilerine bağlı belediyeler tarafından tamamının yatırıldığını açıkladı.

Özdemir, Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Melikgazi ve Kocasinan olmak üzere Bünyan, Pınarbaşı, Talas, Hacılar Belediyeleri ile KASKİ Genel Müdürlüğü'nde çalışan toplam 2 bine yakın işçinin ikramiyelerinin bayram öncesinde yatırıldığını açıkladı. İşverenler ile yapılan görüşmelerin olumlu neticelenmesinden dolayı teşekkür eden Halil Özdemir, "Bu vesile ile tüm üyelerimiz ve İslam aleminin Kurban Bayramını kutlar hayırlara vesile olmasını dileriz" diye konuştu. - KAYSERİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Hizmet-İş'li İşçilerin Yüzü Güldü - Son Dakika


Advertisement