Artvin'in düşman işgalinden kurtuluşunun 91. yıldönümü nedeniyle Kırşehir'de anma etkinlikleri düzenlendi. Etkinlikte Artvinliler gönüllerince eğlendi.
Kırşehir'de yaşayan Artvinliler Artvin'in düşman işgalinden kurtuluşunun 91. yıldönümü dolaysıyla bir anma programı düzenledi. Programa Belediye Başkan Yardımcısı Yaşar Sulu, Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mustafa Çelik, İl Genel Meclis Başkanı Şuayip Soysal ve Kırşehir'de yaşayan çok sayıda Artvinli vatandaş katıldı. Aşıkpaşa Spor Salonu'nda düzenlenen programda Artvinliler Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Hakan Vahapoğlu bir konuşma yaptı. Vahaboğu konuşmasında, Kırşehir'de 6'ıncısı düzenlenen anma etkinliklerinin birlik beraberlik ve dayanışma vesilesi olduğuna dikkat çekti. Vahaboğlu'nun konuşmasının ardından Artvin halk oyunları ekibi gösterilerini sundu. Artvinli sanatçı Sıla Yılmaz ise gecede seslendirdiği türkülerle Artvinlileri coşturdu. Kültür Bakanlığı sanatçısı Nilgün Kızılcı'nın seslendirdiği birbirinden güzel eserlerle halaylar çeken Artvinliler doyasıya eğlendi. Davul zurna eşliğinde halaylar çekilmesi ve yöresel oyunların oynanmasıyla düzenlenen gece son buldu. - KIRŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Kırşehir'deki Artvinliler Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.