Mersin'de Yakıtı Biten Araç İçin Yardım Eli - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mersin'de Yakıtı Biten Araç İçin Yardım Eli

Mersin\'de Yakıtı Biten Araç İçin Yardım Eli
26.09.2025 16:40

Mersin'de yakıtı biten otomobil, vatandaşlar ve polis tarafından akaryakıt istasyonuna taşındı.

Mersin'de yakıtı biten otomobil yol ortasında kaldı. Vatandaşlar ve bir polis, aracı iterek akaryakıt istasyonuna ulaştırdı. O anlar ise bir vatandaş tarafından cep telefonuyla kaydedildi.

Anamur Muzlu Kavşağı'nda iddiaya göre yakıtı biten otomobilin sürücüsü ışıklarda çaresiz kalınca çevredeki vatandaşlar yardıma koştu. Bu sırada kavşaktan geçen Toplum Destekli Polis Memuru Orçun Düzel de motosikletinden inerek vatandaşlarla birlikte aracı itmeye başladı. Araç, el birliğiyle yakında bulunan akaryakıt istasyonuna güvenli bir şekilde götürüldü. O anlar ise bir vatandaş tarafından cep telefonuyla kaydedildi. Vatandaşlar ve polisin duyarlı davranışı takdir topladı. - MERSİN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Mersin'de Yakıtı Biten Araç İçin Yardım Eli - Son Dakika


Advertisement