Milletvekili Arslan, "Düzce Gelişiyor" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Milletvekili Arslan, "Düzce Gelişiyor"

Milletvekili Arslan, "Düzce Gelişiyor"
27.10.2012 16:19

AK Parti Düzce Milletvekili Fevai Arslan, Düzce'nin geliştiğini söyledi.

AK Parti Düzce Milletvekili Fevai Arslan, Düzce'nin geliştiğini söyledi.

AK Parti Düzce bayramlaşma töreninde konuşan Milletvekili Fevai Arslan, Düzce'nin geliştiğini ve ilerleyen yıllarda Düzce'de çok değişik çalışmaların yapılacağının altını çizerek "Düzce hızla gelişiyor. Yapılamayacak devasa görünen işler geçmişte kaldı. Karayollarımızda işlerimiz bitmek üzere. D-100 ve TEM'de sıkıntı yok. Otoban bağlantı yolu gişeleri de pazartesi ya da salı günü ihalesi yapılacak" dedi.

(AY)

27.10.2012 15: 58: 46

TSI

NNNN - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Milletvekili Arslan, 'Düzce Gelişiyor' - Son Dakika


Advertisement