Batman'ın Kozluk ilçesinde, Türk Polis Teşkilatının 167. kuruluş yıl dönümü törenle kutlandı.
Yıl dönümü dolayısıyla Kozluk Şemdinağa Camisi'nde okunan mevlitle başlayan etkinlik, Hükümet Konağı'nda Atatürk büstüne çelenk sunma ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla devam etti.
Etkinlikte, bin 500 metre gençlik koşusunda dereceye giren öğrencilere ödülleri verildikten sonra Kozluk İlçe Emniyet Müdürlüğü misafirhanesinde, kokteyl verildi.
Törene, Kozluk Kaymakamı Emrah Yılmaz, Garnizon Komutanı Volkan Gürler, Cumhuriyet Savcısı Mehmet Şenlikçi, Hakim Mahmut Cuvoğlu, İlçe Emniyet Müdürü Bekir Karataş ve kurum müdürleri katıldı.
- BATMAN
Son Dakika › Yerel › Türk Polis Teşkilatı'nın Kuruluşunun 167. Yıl Dönümü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.