Yalnız Yaşayan Kadın Evinde Ölü Bulundu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yalnız Yaşayan Kadın Evinde Ölü Bulundu

Yalnız Yaşayan Kadın Evinde Ölü Bulundu
03.03.2012 14:22

Muğla'nın Ortaca İlçesi'nde yalnız başına yaşayan kadın eve gelen komşuları tarafından ölmüş olarak bulundu.edinilen bilgiye göre, Ortaca İlçesi Cumhuriyet Mahallesi Ahmet Ateş Caddesi No 29'da yaşayan Nezehat Aydın'ın (51) sabah evinden...

Muğla'nın Ortaca İlçesi'nde yalnız başına yaşayan kadın eve gelen komşuları tarafından ölmüş olarak bulundu.

edinilen bilgiye göre, Ortaca İlçesi Cumhuriyet Mahallesi Ahmet Ateş Caddesi No 29'da yaşayan Nezehat Aydın'ın (51) sabah evinden çıkmayınca, komşuları durumdan şüphelenerek eve girdiler. eşinden ayrılarak evde tek başına yaşayan kadını hareketsiz gören komşuları durumu 112 Acil Servis ekiplerine haber vererek yardım istediler.

Olay yerine gelen 112 Acil Servis ekibi Nezehat Aydın'ın ölmüş olduğunu, ilçe Emniyet Müdürlüğü'ne bildirdi.

Cumhuriyet Mahallesi Muhtarı Hasan

Duman evinde ölmüş olarak bulunan Nezahet Aydın için; " Kendi evinde yalnız tek başına yaşıyordu. Daha önce hasta olup, felç geçirmişti. Bir oğlu olmasına rağmen, gelip annesine bakmıyordu. Eşinden de ayrılmıştı. Bakımsızlıktan ölmüş olabilir"diye konuştu. - MUĞLA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Yalnız Yaşayan Kadın Evinde Ölü Bulundu - Son Dakika


Advertisement