Yüksek Dozda Uyuşturucu Alan Genç Öldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yüksek Dozda Uyuşturucu Alan Genç Öldü

12.04.2012 10:26

Konya'da cami tuvaletinde yüksek dozda uyuşturucu alan genç yaşamını yitirdi.

Konya'da cami tuvaletinde yüksek dozda uyuşturucu alan genç yaşamını yitirdi.

Aziziye Mahallesi Aziziye Caddesi'ndeki bir caminin tuvaletine girmek isteyen cemaat kapının kilitli olduğunu gördü.

Tuvaletin tavanından içeriye bakıldığında bir kişinin yerde yattığı fark edildi. Durum polise ve 112 Acil Servis ekiplerine bildirildi.

Yanında enjektör olan genç, kaldırıldığı Konya Numune Hastanesi'nde hayatını kaybetti. Uyuşturucudan öldüğü belirlenen gencin kimlik tespiti ise annesinin kayıp başvurusu yapması üzerine yapılabildi.

Adının Serdal A. (26) olduğu belirlenen gencin uyuşturucu bağımlısı olduğu, bir gün önce intihara teşebbüs ettiği öğrenildi.

- KONYA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Yüksek Dozda Uyuşturucu Alan Genç Öldü - Son Dakika


Advertisement