Bilecik Belediyesi Zabıta ekipleri, kent merkezindeki fırınlarda denetim yaptı.
Zabıta Müdürü Cengiz Toklucu, gazetecilere yaptığı açıklamada, yaptıkları denetimlerde temizlik kontrolü, portör muayenesi, gramaj, denetimi yaptıklarını kaydetti.
Halkın sağlığını korumak amacıyla yaptıkları denetimlerde genel temizlik problemlerinin görülmediğini ifade eden Toklucu, bazı fırınların evraklarında eksiklikler olduğunu, eksiklik görülen fırınlara süre vererek eksikliklerinin giderilmesi konusunda uyarı yaptıklarını bildirdi.
- BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Zabıta Ekiplerinden Fırın Denetimi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.