Boşanma aşamasındaki eş kendini camdan attı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Boşanma aşamasındaki eş kendini camdan attı

Boşanma aşamasındaki eş kendini camdan attı
07.10.2019 18:34  Güncelleme: 18:38

Ankara'da boşanma aşamasındaki eşinin evine giderek tartışan şahıs, kendini balkondan attı.

Ankara'da boşanma aşamasındaki eşinin evine giderek tartışan şahıs, kendini balkondan attı.

İddialara göre, Altındağ ilçesinde hakkında uzaklaştırma kararı bulunan M.K. isimli şahıs, boşanma aşamasındaki eşiyle barışmak için eşinin kaldığı eve gitti. Çift arasında çıkan tartışma büyüdü. M.K., barışma talebi reddedilince apartmanın camına çıkarak kendini üçüncü kattan aşağı bıraktı. Komşuların ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri ağır yaralanan M.K.'yı ilk müdahale sonrası hastaneye kaldırdı.

Polis olayla ilgili inceleme başlattı. - ANKARA

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Boşanma aşamasındaki eş kendini camdan attı - Son Dakika


Advertisement