Japonya Bir Nükleer Santralini Tekrar Açıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Japonya Bir Nükleer Santralini Tekrar Açıyor

Japonya Bir Nükleer Santralini Tekrar Açıyor
07.11.2014 13:17

Japonya’da 2011 yılında yaşanan Fukişima nükleer santrali kazasının ardından Kagoşima eyaleti yönetimi, Sendai nükleer santralinin yeniden faaliyeti geçirilmesi için gerekli son onayı verdi.

Japonya’da 2011 yılında yaşanan Fukişima nükleer santrali kazasının ardından Kagoşima eyaleti yönetimi, Sendai nükleer santralinin yeniden faaliyeti geçirilmesi için gerekli son onayı verdi.

Karara karşı çıkan yöre halkının bölgesel mecliste...

Kaynak: Euronews.com

Son Dakika Dünya Japonya Bir Nükleer Santralini Tekrar Açıyor - Son Dakika


Advertisement