Japonya’da 2011 yılında yaşanan Fukişima nükleer santrali kazasının ardından Kagoşima eyaleti yönetimi, Sendai nükleer santralinin yeniden faaliyeti geçirilmesi için gerekli son onayı verdi.
Karara karşı çıkan yöre halkının bölgesel mecliste...
Son Dakika › Dünya › Japonya Bir Nükleer Santralini Tekrar Açıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.