Başkan Özcan Personelin Yeni Yılını Kutladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Özcan Personelin Yeni Yılını Kutladı

Başkan Özcan Personelin Yeni Yılını Kutladı
28.12.2018 16:08

Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, 28 Aralık günü belediye personelini ziyaret ederek yeni yıllarını kutladı.

Özcan, belediye birimlerini ziyaret edip bütün personelin yeni yılını kutlayarak, "Ailelerinizle nice güzel yıllar geçirmenizi temenni ediyorum. Yeni yılda herkesin huzur ve mutluluk dolu bir yıl geçirmesini diliyorum." dedi.

Belediye personeli de ziyaret nedeniyle Özcan'a teşekkür ederek, kendisinin de yeni yılını kutladı.

Özcan ayrıca birimleri ziyareti sırasında işlemleri için bekleyen Keşanlı vatandaşların da yeni yıllarını kutladı.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Başkan Özcan Personelin Yeni Yılını Kutladı - Son Dakika


Advertisement