Yapılan seçim sonucunda Beykoz Belediye Başkan Yardımcılığı görevini de yürüten Salim Öztürk başkan olarak seçildi.
Öztürk kongrede yaptığı konuşmasında " Beykoz Belediyesi spor kulübü olarak çok önemli hedeflerimiz var öncelikle kurumsallaşma yolunda çalışmalarımızı yaptık, çok başarılı bir hentbol takımımız var hedefimiz bu takımın kalıcı olması, hentbol branşının Beykoz ile özdeşleşmesi, özellikle altyapılarda çok önemli çalışmalar yapıp önümüzdeki dönemlerde kendi altyapımızdan yetiştireceğimiz oyuncular ile A takımımızı desteklemek ve milli takımlara oyuncu vermek istiyoruz. Diğer branşlar da özellikle altyapılarda çok ciddi çalışmalar yapıp Beykoz ilçemize ve Türk sporuna hizmet etmeye devam edeceğiz." dedi.
Son Dakika › Güncel › Beykoz Belediyespor'da Yeni Başkanını Seçti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.