Gaziantep'in Şehitkamil ilçesine bağlı Atalar Mahallesi'nde görülen korona virüs (Covid-19) vakaları nedeniyle sokağa çıkma kısıtlaması başlatıldı.
Şehitkamil İlçesi Hıfzısıhha Kurulu tarafından Atalar Mahallesi'nde artan virüs vakaları nedeniyle 21 Mayıs Perşembe günü akşam saat 17.00'den itibaren sokağa çıkılması yasaklandı. Ayrıca mahalleye giriş çıkışlara da kısıtlama getirilirken, kısıtlamaların ikinci bir emre kadar devam edeceği belirtildi. - GAZİANTEP
Son Dakika › Güncel › Gaziantep'te bir mahalleye daha kısıtlama - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.