İspanya'da Otoyol Geçişlerine Yapılan Zam Protesto Edildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

İspanya'da Otoyol Geçişlerine Yapılan Zam Protesto Edildi

İspanya\'da Otoyol Geçişlerine Yapılan Zam Protesto Edildi
29.07.2012 22:49  Güncelleme: 00:21

Ekonomik krizin yaşandığı İspanya'da paralı otoyol geçişlerine yapılan yüzde 7,5'lik zam, protesto edildi.

Ekonomik krizin yaşandığı İspanya'da paralı otoyol geçişlerine yapılan yüzde 7,5'lik zam, protesto edildi.

İspanya genelinde bugünden itibaren geçerli olan zam, özellikle Barcelona kentinde eylemlere neden oldu.

AP-7 otoyolunda toplanan çok sayıda araç sahibi, gişelere geldiğinde

"ödemek istemiyorum" diyerek, eylem yaptı.

Yaklaşık bir saat süren eylemden dolayı otoyolda uzun kuyruklar oluştu. Yapılan açıklamalarda, İspanyol Hükümeti'nin aldığı zam kararının Katalonya özerk yönetimi tarafından uygulanmaması istendi. Protestocular, kendilerine kesilen cezaları da ödemeyeceklerini savundu.

Bu arada, tatile çıkan bazı vatandaşlar ise protestoculara tepki gösterdi.

İspanyol otoyollarındaki "ödemek istemiyorum" eylemleri, geçen aylarda da ciddi sorunlara yol açmıştı.

Muhabir: Şenhan Bolelli

Yayıncı: Tarkan Demir - MADRİD

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel İspanya'da Otoyol Geçişlerine Yapılan Zam Protesto Edildi - Son Dakika


Advertisement