(MUĞLA)- Milas Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, ilçenin farklı alanlarında yoğun çalışmalar gerçekleştiriyor.
Sera ekibi, bitki çelik üretimi, mevsimlik fideler için toprak karışımı hazırlama ve viyollere doldurma işi; inşaat ekibi, garaj ve Güçsan Sanayi Sitesi önü yeşil alan bordür döşemesi; çim ekibi, döner kavşak Bodrum yolu, Muğla yolu ve Halil Bey Bulvarı'nda çim biçimi; budama ekibi, Sakarya İlkokulu Eski Kız Meslek Lisesi ve şehir merkezinde budama çalışmaları; atölye ekibi ise bank üretim faaliyetlerini sürdürüyor.
Modern ve düzenli bir görünüm hedefleniyor
Kent estetiğinin gelişmesinde önemli bir yere sahip olan peyzaj düzenlemelerinde, modern ve düzenli bir görünüm hedeflenirken, ilçenin her bölgesi rengarenk çiçeklerle süslenip yeşil alanları artırılıyor.
Belediye Başkanı Fevzi Topuz, "Milasımız tarihiyle doğasıyla eşsiz bir ilçe. Belediye olarak kentimizin estetik bir görüntüye kavuşması için yoğun çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Ekiplerimiz gruplar halinde belirlenen iş bölümleri dahilinde hummalı faaliyetler yapıyor. Çalışmalar kapsamında şehrimizi rengarenk çiçeklerle donatıp yeşil alanlarımızı artırıyoruz. Ayrıca mevcut ağaçlarımızda da budama çalışmaları ve çim alanlarımızda kesim işlemleri yapıyoruz. Ekiplerimize yoğun ve özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum. Daha yeşil bir Milas için çalışmalarımız hız kesmeden devam edecek" dedi.
Son Dakika › Güncel › Milas Belediyesi, Daha Yeşil Bir İlçe İçin Çalışmalarını Sürdürüyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.