Nasa Kozmonotları 173 Gün Sonra Iniş Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nasa Kozmonotları 173 Gün Sonra Iniş Yaptı

Nasa Kozmonotları 173 Gün Sonra Iniş Yaptı
10.04.2017 16:21

Uzayda 173 gün geçirdikten sonra dünyaya geri dönen Uluslararası Uzay İstasyonu'ndan (ISS) üç mürettebat üyesi Kazakistan'a iniş yaptı.

Uzayda 173 gün geçirdikten sonra dünyaya geri dönen Uluslararası Uzay İstasyonu'ndan (ISS) üç mürettebat üyesi Kazakistan'a iniş yaptı.

ABD'li NASA astronotu Robert Shane Kimbrough, beraberinde Rus kozmonotlar Sergey Ryzhikov ve Andrey Borisenko uzayda geçirdikleri 173 günün ardından Kazakistan'a iniş yaptı.

(İHA)

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Nasa Kozmonotları 173 Gün Sonra Iniş Yaptı - Son Dakika


Advertisement