İran'da yeni tip koronavirüse (Kovid-19) karşı tedbirler kapsamında ülke genelindeki tüm milli parklar ve ormanlar ziyarete kapatıldı. Dışarı çıkamayan Tahranlıların evlerinin terasında mangal yaktıkları görüldü.
Son Dakika › Güncel › Parklar yasaklanınca çareyi terasta mangal yakmakta buldular - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.